Rottweilers Online Forums banner

Status
Not open for further replies.
1 - 9 of 9 Posts

·
Registered
Joined
·
914 Posts
Discussion Starter · #1 ·



Edited by: missy30
 

·
Registered
Joined
·
914 Posts
Discussion Starter · #2 ·
Right now I think those are the best pics I have of the two Furry kids in our lives.


Don't worry there will be more.
 

·
Registered
Joined
·
914 Posts
Discussion Starter · #3 ·
ok maybe not but oh well....here's some more if you can stand them....hehehe





By the way the first pic was when we were in colorado and Diamond was only 3 and 1/2 months old.
 

·
Registered
Joined
·
914 Posts
Discussion Starter · #4 ·
I thought I would just let you guys know that I really do have to contend with both dogs for my spot in the bed and now you can see for yourselves. Bud is the first dog in the bed in the pics and Diamond is the one sleeping with my husband (the dirty lil' tramp) LOL. She is the only other female allowed in my bed with Steve(oops got to take that back my kitty is a female and of course she hates to be left out so of course she sleeps there too) now can you see what I gotta go through just to get some sleep. I think it would probably be easier just to go sleep on the couch,huh? Two dogs, a cat and a bed hog(uh I mean husband) leaves very little room for me on our queen size bed. I don't need much room, but a little more than an inch and a half would be nice sometimes.LOL


Ok I give......I get more than an inch and a half cuz they all know when I come to bed it's bye bye time for them and boy do I have to hear about it. As they are getting off the bed and they are grumbling and groaning about it the whole time, they are also waking up my other half(notice guys I didn't say better half)haha.... So then I get to hear him grumble and complain also, Boy what fun that is, but it'sour nightly ritual. How bout it.Edited by: missy30
 

·
Registered
Joined
·
2,926 Posts
Diamond is turning into a very pretty girl(a little leggy but she is young yet.)


I know all about the bed hog thing as allmy dogs sleep in bed with me.


Donna
 

·
Registered
Joined
·
6,038 Posts
Really nice pics Missy .... I know what you mean about the bed issue ...... I just let Kitty in bed with us no one else NO Room at the Inn ! she alone can hog the whole bed ! the pups are still crated at night so they don't even try and they need help to get up into the bed still which is nice !
 

·
Registered
Joined
·
914 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Thanks guys! Yeah that was diamond at 6 months Donna she's getting more perportioned as she gets older she's now 9 months so she is looking better.
 

·
Registered
Joined
·
914 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Thanks again Rotty2
 
1 - 9 of 9 Posts
Status
Not open for further replies.
Top